Turniej PvP

Turniej PvP I edycja – Informacje i zapisy !

Nagroda: aktualnie niespodzianka

Wpisowe: 1kk

 

Schemat turnieju:

Osoby biorące udział w Turnieju PvP zostaną podzielone na 8 grup z których będzie wychodziło od 2-4 osób (wszystko zależy od tego ile osób się zgłosi). W fazie grupowej walki będą toczone do 3 wygranych rund, zaś w fazie pucharowej do 5 wygranych rund.

Informacja dotycząca fazy grupowej:

Punktacja:

Wygrana 3:0 lub 3:1 – 3 punkty dla osoby wygrywającej, 0 punktów dla przegrywającego
Wygrana 3:2 – 2 punkty dla wygrywającego, 1 punkt dla przegrywającego

W przypadku remisu związanego z taką samą liczbą punktów dwóch zawodników pod uwagę brany jest ich bezpośredni pojedynek

Informacja dotycząca fazy pucharowej:

Walka drabinkowa, przegrywający odpada

Kilka prostych zasad, które pewnie większość zna (Regulamin! – przeczytaj obowiązkowo!):

1. Zakaz używania potów / przekąsek / eliksirów wzmacniających / dopalaczy / tarotów / runy/ kwiatków/ itp.. Każde użycie kończy się przegraną rundą dla osoby która wykorzystała dany przedmiot.

2. Zakaz otrzymywania przed pojedynkiem buffów od innych graczy tudzież świnek / sów / puszków itd. Każde wykroczenie kończy się przegraną rundą.

3. Dodajemy do party sędziego po czym blokujemy PT aby nikt nam nie przeszkodził w trakcie walki.

4. Każdy uczestnik turnieju musi mieć założony amulet widma, amulet na 5/6 sp (jeżeli osoba nie będzie miała założonego amuletu a wygra rundę jest ona powtarzana), zaś gdy nie ma założonego i przegra rundę to wtedy nie (logiczne).

5. Osoby które posiadają bardzo widoczną regeneracje PŻ i PM tzn. duży odzysk w armie i biżu jest wskazane pokazanie tego przed walka sędziemu żeby nie było żadnych problemów po walce i w trakcie ze strony innych graczy. To samo się tyczy opcji S w armorze „Odzyskiwanie PŻ podczas obrony”.

6. Zabronione jest siadanie podczas pojedynku, wychodzenie z areny, wchodzenie na schodki.

7. Zakaz wskakiwania postaciami na zwykłej arenie w posągi.

8. Zakazane jest korzystanie z pomocy partnerów i petów podczas walk.

9. Podczas walki na arenie mogą przebywać jedynie zawodnicy i sędziowie. W przypadku gdy ktoś będzie w obrębie areny, walka może zostać wstrzymana. SP typu Gladiator, jeśli ubije kogoś przypadkowo z „lasta” dostaje buffa, którego normalnie nie jest w stanie sobie rzucić.

10. Stroje dowolne.

11. Niewidka u zwiadowcy oraz sina jest dozwolona pod warunkiem, że zaraz po zniknięciu zacznie on bić przeciwnika, co za tym idzie, niewidka dozwolona jest dopiero po komendzie „START”. Dłuższa zwłoka niż 5 sec po zniknięciu na uderzenie będzie związana z upomnieniem zawodnika i powtórzeniem rundy. Jeżeli w kolejnej rundzie zawodnik zrobi to samo, runda zostanie przyznana dla przeciwnika. Natomiast gdy będzie widoczne to iż osoba przegrywająca ewidentnie przedłuża niewidkę, przegra ona od razu rundę.

12. Zabronione jest rzucanie poświęcenia u mnichów na sędziów, partnerów itp.

13. Zabronione jest używanie wszelakich czitów, a także bugowania skilli.

14. Jeżeli po otrzymaniu efektu „Iluzja” (Skill proroka), gracz będzie celowo wchodził na schody lub opuszczał obszar areny zostanie ukarany przegraną rundą.

15. Przed walka gracze zobowiązani są do uderzenia sędziego lub innej osoby spacją, w celu wykluczenia możliwości posiadania charge.

16. Dozwolone jest używanie Rogów Caligora i Czapki Laureny oraz Rógu Ereni

17. Zakaz walki kartami: Kurczak, Pajama, Jajamaru

18. Zakaz używania Luksusowych Wysokich Obcasów Zenas (buty na 30aw lvl z rajdu Zenas)

19. Po wybraniu SP przez zawodników i ogłoszeniu ich przez sędziego, zawodnicy nie mogą opuszczać areny aż do zakończenia rundy. Zabronione jest również pożyczanie resów, masek i innych przedmiotów w obrębie ARENY.

20. Przeciwników traktujmy z szacunkiem, gdyż może się to skończyć upomnieniem, a czasem nawet i surowsza kara,

21. Osoba biorąca udział w turnieju PvP ma możliwość nie stawienia się na pierwszy termin walki, natomiast kolejne niestawienie się tego samego zawodnika na tą samą walkę skutkuje jej przegraną, wynikiem 3:0/5:0.

22. Jeżeli w trakcie walki nastąpiło złamanie regulaminu, ale sędzia uzna ze nie miało to wpływu na wynik walki, to walka nie musi być unieważniona.

23. Decyzje sędziego są niepodważalne. W sprawach spornych sędzia podejmuje ostateczna decyzje.

24. Sędzia ma również prawo przerwać walkę, gdy uzna iż jedna z osób gra ewidentnie na czas. W tym wypadku ów osoba przegrywa rundę. W przypadku długich walk, które nie idą ku końcowi (np. War vs War), sędzia ma prawo przerwać walkę i poprosić zawodników o ponowny wybór SP.

25. W przypadku pojedynku Holy vs Holy, następuje kolejny wybór sp. Jeżeli u każdego z przeciwników Holy jest jedynym wyborem, wybierają oni kartę z pozostałych 3 kart podanych wcześniej sędziemu. Jeżeli natomiast jedna z osób może wybrać tylko holy, zaś drugi może wybrać inna sp, zawodnik który ma do wyboru tylko holke wchodzi w nią, zaś drugi zawodnik wchodzi na inna dostępną kartę (Będę to na pewno tłumaczył gdy obaj magowie wybiorą holki jako jedna z 4 kart)

26W przypadku walki mnich vs mnich zawodnicy podają swoje buffy sędziemu.

27. Bawcie się dobrze!

 

System Wyboru oraz Banowania SP

Podczas walki gracz wybiera 4 SP którymi będzie mógł sobie walczyć w danej walce (czy to w fazie grupowej, czy fazie turniejowej)
Przedstawia je sędziemu, zaś później sędzia przekazuje do ogółu. Każdy z graczy może zablokować daną SP przeciwnikowi maksymalnie 2 razy (może to być również pod rząd), a także użyć SP maksymalnie 2 razy w ciągu całej walki (może ja wybrać pod rząd).
Jeżeli graczowi, została tylko sp która przeciwnik musi zbanowac, pomimo bana, może w nią wejść (NP wynik 4:3, przeciwnik może zbanować tylko wk, zaś zawodnik może wejść tylko w wk).
Zaś gdy wynik jest 4:4 (a wiec wszystkie możliwości zablokowane), nie ma w ogolę banowania- zawodnicy wybierają kartę z puli 4 sp które wcześniej podali sędziemu.

Organizatorzy:
Kaes